ADVIESLOKET VOOR DESKUNDIG ADVIES

Wanneer een deskundig advies vragen?

Als stichting bieden we kennis en begeleiding aan door de juiste adviseurs in te zetten op het juiste moment. Het uitgangspunt hierbij is maatwerk per woning. Hieraan kunnen kosten verbonden zijn die we vooraf met je afstemmen.

De adviseurs kunnen je verder helpen met vragen die je hebt over bijvoorbeeld:

• woningverbetering
  • isolatie
  • alternatieve energiebronnen
  • karakteristieke elementen van jouw woning
  • aanvragen van subsidie voor particulieren

Inhoudsopgave
    Add a header to begin generating the table of contents

Architecten

De architecten waar wij mee samen werken, hebben veel ervaring in het herstellen en verduurzamen van woningen aan de Bildtdijken. Met hun kennis zorgen ze ervoor dat het cultuurhistorisch aanzien van de panden zoveel mogelijk behouden blijft. Voorbeelden van hun werk zijn al te zien aan de Bildtdijken; het zijn de woningen die in het eerste project door onze stichting zijn opgeknapt.

De architecten hebben de kennis en ervaring om zowel grote als kleine projecten uit te voeren. Dus ook als je erover denkt om alleen de dakgoten te vervangen, kun je bij ze terecht voor advies en begeleiding.

De service omvat het gehele bouwtraject: van inventarisatie tot oplevering, inclusief de onderhoudsplanning. Ook kunnen ze de aanvraag van vergunningen voor je verzorgen.

Sfeerfoto Architecten

Bouwdeskundige

De bouwdeskundige maakt de vertaalslag van het plan van de architect naar een bouwplan. Daarnaast ondersteunt de bouwdeskundige, in overleg met jou en de aannemer, de  uitvoering.

Hands 1697896 640

Heb je andere adviezen nodig?

Voor andere vragen en ideeën, zoals:

• alternatieve energiebronnen
    • energieverbruik omlaag brengen
    • woning levensloopbestendig maken
    • aanvragen subsidie voor particulier

kun je contact opnemen met onze projectleider.

Projectleider Steljevraag Spiegelbeeld